SERVICE

Vi bruker et eksternt service firma for å sikre en rask og effektiv service til våre kunder.

Email: sst@nordicservicegroup.com
Tlf.: +47 6711 8888

For service:

service.no@nordicservicegroup.com

HVORFOR NORDIC SERVICE GROUP ?

Lokal service – internasjonalt nivå

KUNNSKAP

Vi har valgt NSG som vår samarbeidspartner på reperasjon og vedlikehold av våre maskiner for at vi raskest mulig skal løse eventuelle problemer som måtte oppstå. 

Eximia er fullmakket med fin-elektronikk og derfor velger vi å benytte de med størst kompetanse til å hjelpe våre kunder om noe skulle oppstå.

NSG benyttes også av offentlige virksomheter som sykehus da de leverer effektiv service av laboratorie- og medisinsk utstyr på et høyt faglig nivå.

HURTIG SERVICE LEVERANSE

Nordic Service Group skal respondere hurtig på alle henvendelser og på hovedkontoret i Oslo sitter en egen servicekoordinator klar ved telefonen som styrer sine egne verksteder og servicepersonell rundt om i landet.

NSG sine elektrikkere er utdannet av produsenten av Eximia og vil være klare til å rykke ut fra mer enn 10 ulike adresser i Norge, Sverige, Finland og Danmark. 

SIKKERHET OG DIAGNOSE

Vi har også valgt NSG for å sikre best mulig resultat for alle Eximia kunder.

Nordic Service Group vedlikeholder til daglig mange typer low-end og high-end utstyr, og deres varemerke er å stille presise diagnoser.

NSG er prosessorienterte og jobber kun med kalibrert testutstyr, noe som er viktig for våre kunder da maskiner skal har riktige innstillinger/målinger for å sikre best resultat ved en Eximia behandling. 

Dette er også en del av vårt ELITEKLINIKK konsept som kun handler om å øke

kvaliteten på det en sluttkunde opplever.

NB! Alle nye maskiner leveres med 2 års garanti og 2års serviceavtale

SKIN MEDICAL BENYTTER 

NORDIC SERVICE GROUP TIL ALL SERVICE OG VEDLIKEHOLD AV EXIMIA MASKINER

Skjermbilde 2018-10-31 kl. 09.50.20.png